easy or not easy

easy life ,
for the time of life , that is not easy.

پ.ن 1: این پست رو تقدیم می کنم به مادر بزرگم.
که یه زمانی اون ، بچه هاش رو پوشک می کرده . اما حالا بچه هاش اونو پوشک میکنن.


پ.ن 2: روز زن مبارک باد.

پ.ن3: بازم سیستم پرشین به هم ریخته و من نتونستم تبریک بگم.
مامانگار عزیزم - خانم  زائر گرامی - مامان لیلا - خواهران دو من - ایرن بانو - نازنین بانو (رند خلوت نشین) -
نینا بانو - فرزانه بانو (گنجشک) - ماهی بانوی تنگ بلور و همه بانوانی که اسمتون از قلم افتاد ، روزتون مبارک.

نظرات 29 + ارسال نظر
من و من جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

با تاخیر منمونیم الن عزیز. تو شادیاتون جبران کنیم الهی :-))

مامانگار چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

...آلن جان ممنونم از تبریکاتت عزیز...
...تو همیشه لطف داری...

خانم یک هفتم... چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ http://shesh-haftom.blogfa.com

ok...
i am a book...

مهربان چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

مرسی بابت تبریکات
و آرزوی شفا دارم برای همه مادر بزرگ های مهربون

عاطی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام آلن جان . خوبی ؟ خیلی وقت بود که نیومده بودم اینجا ، ببخش . بابت تبریکت بی نهایت ممنون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد