بازی

حوصله م سر رفته بود.

گوشی رو برداشتم و برنامه شطرنج رو لود کردم.

یه نیم ساعتی باهاش بازی کردم.

دیگه داشتم خسته میشدم. اومدم دکمه EXIT رو بزنم که گوشیم برگشت و گفت :

داریم بازی می کنیما. کجا داری میری ؟

بهش گفتم : دیگه خسته شدم. حال و حوصله ادامه دادن ندارم.

اینو که بهش گفتم ، دمغ شد و اخماش رفت تو هم.

خدائیش حق داشت. خیلی وقت بود که باهاش بازی نکردم بودم.

دلم واسش سوخت. رفتم کامپیوتر رو روشن کردم. 

بهش گفتم : بیا با کامی بازی کن.

کامی اولش یه خورده غرغر کرد که ، بابا خاب بودیما. منو بیدار کردی که با این جغله بازی کنم.

بهش گفتم : جون کامی یه خورده باهاش بازی کن.

گوشی رو گذاشتم جلوی کامی و نشستم به تماشای بازیشون.

وسط بازیشون هم رفتم دو تا لیوان شربت آلبالوی تگری واسشون آوردم.

بعد دو ساعت دیگه کم کم جفتشون خسته شده بودن و چرت می زدن.

هر دوشون رو خاموش کردم تا یه خورده خستگی در کنن و خودمم رفتم تا به کارام برسم.


نظرات 21 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

قبول داری خیلی بیمزه بود؟

حمید شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.abrechandzelee.blogsky.com/

گمونم قبلا هم بهت گفتم که نوشته هات بشدت منو یاد شعرای سیلوراستاین میندازه...همونجوری خیال انگیز و در عین حال جدی...یا مثل "صد سال تنهایی" که آدم باورش میشه که همه حموم پر عقربای خطرناکه و رمدیوس خوشگله رو یه روز باد میبره و بقیه هم اصلا تعجب نمیکنن و راحت میپذیرنش...

مرسی آلن...مرسی غریبه ی بیچاره*...

- آه ای غریبه ی بیچاره!
وقتی از گرسنگی به گریه می افتی چه می کنی؟
- از آسمان و از پف ابر ها
برای خود نیمرو درست می کنم آقا!

- آه ای غریبه ی بیچاره!
وقتی سوز و سرما از تپه ها می آید چه می پوشی؟
- با آرزو های رنگین با نرگس و نسرین
برای خودم لباس گرم می دوزم آقا!

- آه ای غریبه ی بیچاره!
وقتی دوستت بار سفر می بندد چه می کنی؟
- آه تنها آن وقت احساس می کنم
که بیچاره ام آقا!...

عاطی شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ http://parvaze67.blogfa.com

سلام آلن .
کاش میشد ما آدما رو هم برا یه مدت خاموش کرد تا خستگی از تنمون بره و تا یکم راحت بشیم ازین . . . .

عاطفه شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام خان داداش..
چه بابای مهربونی.. شربت آلبالوی تگری:))

وانیا پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

آقا نظرم کو؟
آقا چرا بهمون سر نمیزنی
آلن چرا اینقد یه جوری شدی؟
آلن آلن شو دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد