کار از نوع خصولتی

با یکی از دوستام که توو یه شرکت خصوصی کار میکنه در مورد وضعیت کار توو شرکتهای دولتی و خصوصی حرف می زدیم.

من گفتم که توو شرکتهای دولتی که منم یکی از کارمنداشون هستم ، حجم کار خیلی کمه و ...

و اونم گفت که برعکس جاهای دولتی ، کار توو شرکتهای خصوصی خیلی زیاده و مدام مشغوله و ...


امروز که زنگ زدم تا حالشو بپرسم ، صدای دو نفر از همکاراش که خانم بودن توجهم رو جلب کرد.

صحبت از یه سریال اون ور آبی بود. بیشتر که دفت کردم کلمه صلیمان رو شنیدم.

داستان از این قرار بود که اون خانم داشت قسمت اخیر سریال "هریم صلتان" رو با آب و تاب و بسیار با جزئیات برای دوستش تعریف می کرد.

وسطای حرفاشون بود که من به دوستم گفتم که واقعا توو شرکتهای خصوصی کار زیاده ها.

ولی نمیدونم چرا دوستم فک کرد که من دارم تیکه میندازم و با دلخوری تلفن رو قطع کرد.  :-)


سوال فقهی

سوال : با عرض سلام و خسته نباشید خدمت حاج آقای آلن ، سوال بنده اینه که اگه آقایی از نظر روحی پر.یود باشه آیا روزه براین فرد واجب هست یا خیر ؟


جواب : خیر. پریو.د روحی در آقایون یکی از مواردی است که تکلیف روزه را از مرد مسلمان بر میداره.