اندر فواید نبودن باطری

چهار روزه ساعت دیواری اتاقمون خوابیده. 

باطری ش تموم شده و موجودی باطری اداره صفره. 

 امروز تصمیم گرفتم یه کاری بکنم که هم نیاز به باطری مرتفع بشه و هم از ساعت لحظه ای مطلع بشیم. 

هر ده دقیقه یک بار ، از صندلی بلند میشم و ساعت دیواری رو بر میدارم و عقربه ها رو طوری  

می چرخونم که ساعت فعلی رو نشون بده. 

به همکارا سپردم که اگه سر هر ده دقیقه یادم رفت ساعت رو بروز کنم ، بهم یادآوری کنن. 

 

با این کار هم در اموال بیت المال صرفه جویی میشه ، هم من یه ورزشی می کنم و هم اینکه  

همکارا از زمان فعلی مطلع میشن. 

 

فک کنم کم کم دیگه باید بلند شم و ساعت رو به روز کنم .  

پس فعلن با اجازه ...

نظرات 27 + ارسال نظر
تیراژه دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام جناب .. یه نگاه به ساعت و تقویم بندازین..وقت آپ کردن نرسیده آیا؟!

سلام.

نمیدونم. رسیده ؟ نرسیده ؟
هر دو گزینه ؟ هیچکدام ؟ سوال انحرافیه ؟ اوا خاک عالم

وانیا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

دکتر چیزی بهت اضافه کاری نمیده با این همه فعالیت
بابا جهاد اقتصادی

جهاد در راه کشف زمان واقعن ارزشمنده.

شاید شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://espersooo.blogfa.com/

سلام
با اجازه لینک کردم
مرسی مستر خلاقیت

سلام.
لطف کردین شاید عزیز.

مجید شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام مطالبتون پر از نکات ظریف هست که هم باعث لبخند میشه و هم باعث میشه آدم یه کم بیشتر فکرکنه

ممنونم دوست عزیز.

شاید شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ق.ظ http://espersooo.blogfa.com/

بعد میگن ملت تو این ادارات صبح تا شب بی کارن
بیا .این همه کار
کیه که قدر بدونه مستر


آخه آدم اینهمه دردو به کی بگه خواهر ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد