فراموشی

فراموشی هم میتونه بعضی وقتا خیلی خنده دار باشه.

مثلن چند سال پیشا با یکی رفته بودیم بیرون واسه شام. جاتون خالی حین شام خوردن ، صدای یه خواننده قدیمی هم پخش میشد.

بهش گفتم راستی این بنده خدا که اینقدر دوسش داشتی ، فوت شده.

برگشت گفت که من اصلن اینو نمیشناسم.

حالا من هی اصرار که ، بابا این همونه که چند وقت پیشا کلی در موردش حرف زدیم و کارهاشو با هم مرور کردیم .............. و از اون انکار.

از من دوباره اصرار و از اون دوباره انکار.

آخرش بی خیال شدیم و شاممون که تموم شد ، خداحافظی کردیم و رفتیم خونه هامون.


حالا من هی توو مسیر خونه به این فک میکنم ، که چرا یادش نمیاد اون حرفا رو.

بعد از کلی کلنجار رفتن ، تازه فهمیدم که اون آدم ، نفر قبلی بود و من اشتباهی با نفر فعلی  ( در آن زمان) اشتباه گرفته بودم.

نظرات 2 + ارسال نظر
عاطی پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:02 ق.ظ

حالا اونم توو راه برگشت چقدر فحش داده:))))))))))

فلان فلان شده انقد سرش شلوغه که نمیدونه با کیچیکار کرده:دی ی ی



توو یه پستت چندین سال پیشا! کافه موون گفته بودی!
هروقت انقلاب میرم و کافه موونو میبینم یاد تو می افتم:دی

نمیدونم منظورت همون بود یا نه ولی لامصب گرون کرده ها:))))

:دی دی دی

کدوم عاطی ؟ نمیدونم کدوم رو میگی

وروجک پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:45 ب.ظ http://voro-jak.blogsky.com

بنده خدا ... :))(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد