پادشاه فصلا پائیز

" پائیز که میشه              ما بی اختیار میریم اتاق جمشید ... "


خوشحالم که عمرم اینقدر طول کشید تا بتونم دوباره این کلیپ صوتی رو توو این فصل بشنوم.

البته که این کلیپ رو میشه همیشه شنید ، ولی شنیدنش توو این فصل یه چیز دیگه اس.


پ.ن: مرسی از محسن باقرلو که این کلیپ رو از وبلاگش دانلود کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ب.ظ http://man-bi-to.blogsky.com/

منم نمی شناسمشون با اینکه خیلی وقته وبلاگ می نویسم و می خونم

وبلاگ ایشون یه زمانی خیلی بازدید کننده داشت ، حالا اینکه حوزه شهرت ایشون چقدر وسعت داشت رو خبر ندارم. ولی برای خیلی از ماها یه مرکزیت حساب میشدن.

O. Shifer پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:34 ب.ظ http://foshar.blogsky.com

بخاطر دارم چهار پنج سال پیش که بلاگ‌نویسی رایج بود، هرکس محسن باقرلو و آن یکی که اسمش در خاطرم نیست، گمان کنم کیوان باستانی چیزی بود، را نمی‌شناخت چپ چپ نگاهش می‌کردند. و من هنوز نمی‌شناسم

دوران خوبی بود. کلی خاطره دارم از اون موقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد