جاده


هیچی با حال تر از رانندگی توو این جور جاده ها نیست.

وقتی داری آهنگ مورد علاقه ات رو میشنوی.


نظرات 3 + ارسال نظر
نینا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ب.ظ

امان ار این موسیقی
لا مصب چه میکنه با ادم
--------------------
یک خوش امد به خودم میگم
خیییلی وقت بود نیومده بودم اینورا

عاطی دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:54 ق.ظ http://www-blogfa.blogsky.com

ما کل زندگیمونو باختیم!دیگه رانندگی ک جای خود:دی

ولی جدی

یه سری چیزا دوره داره
ذوق داره


شاید دفه بعدی مصادف شه با تصمیمم برای مادر شدن

چون یه مادر حتمن باید رانندگی بلد باشه


الان درحد تجسم رانندگی توو همچین جاده ای و همخوونی با آهنگای مورد علاقم حالمو خوب می کنه :دی

ایشالا یه روزی مادر میشی و می شینی پشت فرمون و میندازی توو این جاده های خوشگل و با کوچولوی نازنینت آهنگای مورد علاقه ات رو گوش میکنی.

عاطی چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:15 ق.ظ http://www-blogfa.blogsky.com

چند سال پیش چقققدر برنامه داشتم واسه رانندگی!:(

ولی از وقتی ک هی رد شدم شهرو!!نهایتا رانندگی رو بوسیدم گذاشتم کنار!رویاهای رانندگی رو هم همینطور

واسه خودم ک خیلی تلخه:(

من جای تو بودم اینقدر امتحان میدادم تا قبول شم.
به این راحتی تسلیم نشو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد