تفاوت

تفاوت رابطه زناشویی و رابطه قدرتهای بزرگ با ایران اینه که : توو روابط زناشویی ،‌ اول گفت و گو میکنن و بعد فشار میدن. ولی توو رابطه قدرتهای بزرگ با ایران ، اول فشار میدن تا بعدن گفت و گو کنن.


نظرات 3 + ارسال نظر
دلتنگ چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ب.ظ

گاهی وقتها دلم پر می کشد سوی خاطراتی که دیگررنگ غبار بخود گرفته اند.. خاک را که از رویشان کنارمیزنم میبینم که باز زیبا هستند ....دل شیدائی ام دست برنمی دارد از حال و هوای مستی ...
هر از گاهی سرکی می کشم به روزگارخوشی که داشتیم و....
دلم تنگ بودنها و گفتنهاست ...دلم بی تاب صحبت هاست اما...
پسرک مو طلائی ام شعر بهار را می خواند و من غرق زلال چشمانش می شوم ..پسرک موطلائی ام زمزمه ی باران می کند و من تن به قطرات شعرش می دهم .... پسرکم دوان دوان می رود ومن هنوز غرق گمشده هایم به دنبالش میدوم ....
روزگارت خوش .....

لت شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:05 ب.ظ

از آرشیو ت کش رفتی!تکراری بودا

جدی ؟ نمیدونستم خداییش. توو چرکنویس بود.
پس نگو قبلن نوشته بودمش.

عاطی پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 ب.ظ http://www-blogfa.blogsky.com

ها هااااااااا

عاااااالی ی ی ی ی ی ی ی

:دی

بالاخره ی نکته رو گرفتم من:دی.

ایول عاطی جان. ایول.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد