دوست دریایی من


دیشب یه برنامه ای نشون داد به اسم " به زندگی من خوش آمدید"

بمدت نیم ساعت برشهایی از زندگی خواننده خوش صدای ایرانی ، دریا دادور رو نشون میداد.

خیلی برنامه قشنگی بود. ولی اون چیزی که دیدن این برنامه رو برام جالب تر میکرد شباهت ظاهری دریا و بهترین دوست من بود.

این شباهت به حدی هستش که ناخودآگاه یادم می رفت که این شخصی که داره نشون میده دریاست یا اینکه دوست منه که داره حرف می زنه و برنامه اجرا میکنه.

یه جورایی اون ناز و اداهای زنونه و معصومیتش و اون صدای قشنگش و حتی اون بدو بدوها برای بموقع انجام دادن برنامه هاش منو به شدت یاد دوستم مینداخت.


الان حدود سه ساله که باهاشم. خیلی دوسش دارم. خیلی خوش قلب و مهربونه.

بعد از چندین سال تازه فهمیدم که رفیق به کی میگن و رفاقت یعنی چی.

امیدوارم که هر کاری که میکنه به نتیجه خیلی خوبی برسه و هر هدفی که برای خودش در نظر گرفته بهش برسه.


خیلی خیلی مخلصیم رفیق.

نظرات 7 + ارسال نظر
عاطی یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:22 ب.ظ

من عاشق این زنم!

آلن دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ق.ظ

ممنون هاله جان. مرسی از توجهت.

نه. کامنت ها تائیدی نیست.

هاله بانو یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ب.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com

کامنت ها تاییدی بود؟؟؟؟

هاله بانو یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ب.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com

تولدت مبارک آلن ... روزهای خوبی برات آرزو م کنم
شاد باشی

غمگین دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:11 ب.ظ

ولی به نظر من کوچکترین شباهتی به دوستت نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد