کار از نوع خصولتی

با یکی از دوستام که توو یه شرکت خصوصی کار میکنه در مورد وضعیت کار توو شرکتهای دولتی و خصوصی حرف می زدیم.

من گفتم که توو شرکتهای دولتی که منم یکی از کارمنداشون هستم ، حجم کار خیلی کمه و ...

و اونم گفت که برعکس جاهای دولتی ، کار توو شرکتهای خصوصی خیلی زیاده و مدام مشغوله و ...


امروز که زنگ زدم تا حالشو بپرسم ، صدای دو نفر از همکاراش که خانم بودن توجهم رو جلب کرد.

صحبت از یه سریال اون ور آبی بود. بیشتر که دفت کردم کلمه صلیمان رو شنیدم.

داستان از این قرار بود که اون خانم داشت قسمت اخیر سریال "هریم صلتان" رو با آب و تاب و بسیار با جزئیات برای دوستش تعریف می کرد.

وسطای حرفاشون بود که من به دوستم گفتم که واقعا توو شرکتهای خصوصی کار زیاده ها.

ولی نمیدونم چرا دوستم فک کرد که من دارم تیکه میندازم و با دلخوری تلفن رو قطع کرد.  :-)


نظرات 8 + ارسال نظر
مهیاس جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ http://mahyasam.blogsky.com

دلمون برات تنگ شده !!

عاطی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

عجب کامنتایی:دی

:گل

مامانگار یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ

...سلام بر آلن عزیز...
راستش الان که شرکتهای خصوصی هم لنگ لنگان طی طریق میکنند..
ولی خب بعضی شرکتها همیشه سرشان شلوغ بوده و هست و خواهدبود....
حالا چرا دلخوری ؟؟؟!!!

خانومـ سین پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ق.ظ http://s-abri.blogfa.com


اخه تیکه وار بود سخنت !

ولی نه در این حد که تلفنو با دلخوری قطع کنی !!

لیلا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبائی دارید حتما به وبلاگ من هم سر بزنید منتظرم حتما لینکم کنید دلم خواست لینکتون می کنم
از همونائی که اون بالائیا گفتن منم دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد